reklama

Som späť

Rozhodol som sa vrátiť k blogovaniu. Trápi ma veľa vecí a chcem priniesť pohľad na spoločnosť, ktorá je aká je a moje osobné skúsenosti. Z pohľadu človeka, ktorý už normálne pracovať nebude, len pomáhať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Každý deň od marca 2020 riešim a stretávam sa skutočnosťami, ktoré zmenili našu Slovenskú spoločnosť. Prinášam pohľad chronicky chorého pacienta na Slovensku, toho času už invalidného dôchodcu, ktorý nikdy v živote nedostal nič zadarmo. Pracoval som v školstve, IT sektore, vozil som ľudí po Košiciach a okolí. Každá skúsenosť mi dala veľa. Teraz som nespokojný invalidný dôchodca, ktorý cez kopu bolesti sa dopracoval do stavu, ktorý je zatiaľ v pohode, ale každý deň mi hrozí nová a nová recidíva. Napriek tomu pracujem, pomáham (niekedy zadarmo) a nevenujem čas, ako to bolo na začiatku mojej PN TV seriálom. Aj keď som videl všetky časti Teórie veľkého tresku a Dr.Housa, v nemocnice každý deń Súdnu sieň, nebaví ma len tak sedieť pri telke. Večer zapnem a do 10 min zaspím

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Aj keď človek by chcel prežiť každý deň v kľude, v pokoji a v láske, nedá sa. Stále je tu nejaká udalosť, podnet od ľudí, ktorí ho donútia zamyslieť, sú tí ľudia sami na tomto svete ? Naša spoločnosť je plná nenávisti, egoizmu, nevľúdnosti a konšpiračného vymývania mozgov, ľudia si tvoria vlastné pravidlá a riskujú niekedy vlastný život pre svoje pohodlie.

Problémy sú v štátnom sektore, v zdravotníctve, školstve a ja chcem cez svoje problémy priniesť pohľad na ne. Aj keď som bol možno oklamaný a viackrát kopnutý do zadku, vždy vstanete a idete ďalej. Lebo sú tu aj ľudia, ktorí Vám nastavia pomocnú ruku, usmejú sa na vás a humor im nie je cudzí. A prekryjú tých vulgárnych narcisov, ktorých je čoraz viac.

Takže, kto chce nech číta denník invalidného dôchodcu a popri tom aj moje starosti v našej spoločnosti. Profilová fotka je taká radostnejšia, že konečne vďaka mladým zubárom mám protézu a nevyzerám ako bezdomovec.

Upozornenie, mám polyneuropatiu, ktorá postihuje nervové vlákna, tak ma berte aj tak trochu s rezervou.

Martinko Kočiš

Martinko Kočiš

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Priatelia mi hovoria SUMO, neviem prečo, asi som veľmi veľký. Nemám rád ľudskú pretvárku a alibizmus, a ľudí, ktorí sa zbavujú zodpovednosti za svoje činy. Stačí niekedy uvedomiť si chyby. Ja som ich spravil strašne veľa.Moje celé meno je Martin Kočiš, na internete ale používam už dlhé roky prezývku Sumo. Narodil som sa v mestečku pri Hornáde, v Košiciach, kde aj bývam. Som v znamení škorpión a mám cca. 48rokov. Zoznam autorových rubrík:  Z denníka invalidného dôchodcuSpoločnosťCestovaniePríbehy taxikára HaitaueraŠkolstvoŠportTechnológieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu